A LenovoShop és a Lenovo Magyarország közös megkeresésére kezdtük el a magyar piacra szánt termékismertető videók készítését. A filmek egy része a TechGuideTV adásait is gazdagítják, de főleg a TV-műsortól független webes anyagok gyártását céloztuk meg. Az első közös megbeszélésünk annyira jól sikerült, hogy a Lenovo Magyarország youtube csatornájára pár nap elteltével már új videók kerültek fel, néhány héten belül pedig elindultak mind a televíziós, mind a rádiós reklámok. Büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen kaliberű cégnek is tudtunk újat mondani, marketingmegoldásainkat pedig sikerrel tudták hasznosítani.
A LenovoShop részére okostelefon, laptop és tablet 2in1 eszközöket is lencsevégre kaptunk, melyekből előzetesek, hosszabb beharangozók és tesztvideók is készültek. A filmek elkészítésekor 3D animációt és különleges grafikai megoldásokat is alkalmaztunk, hogy minél egyedibbé tegyük a műsort. A Lenovo tesztek kapcsán olyan világmárkákkal is egyeztettünk, mint az Intel vagy a Microsoft.
A Lenovo Magyarország részére a felajánlottuk a TechGuideTV főtámogatói státuszát, de ehelyett – részben javaslataink alapján – egy erős reklámkampányt indítottak inkább. A technológiai vívmányokkal foglalkozó műsor a DoQ TV képernyőjén havi rendszerességgel indult volna útjára, melyben hónapról hónapra friss hírekkel, termékismertető videókkal, bennfentes információkkal, terméktesztekkel, és riportokkal láttuk volna el az elektronika és szórakoztató elektronika szerelmeseit.